HOPP TIL INNHOLDET
PEUGEOTS MERKEVAREVISJON

 
 
KRAFTEN I 

 KARISMA


Til grunn for hele Peugeots merkevare ligger ett ord: Karisma (Allure på engelsk). Når man skal utvikle biler for fremtiden kreves lidenskap og visjoner. Akkurat som i kunsten mener vi det handler om å brenne for det man gjør, og så gjøre det med selvtillit og gjennomføringskraft. Tørre å tenke tanker som ikke er tenkt før. Ta det Peugeot alltid har vært kjent og står for, men på nye måter – for å utvikle morgendagens kjøreopplevelser. For ingenting er overlatt til tilfeldighetene, og hver minste detalj er gjennomtenkt.

 

 

 
 
KRAFTEN I
TILTREKNING

Til grunn for hele Peugeots merkevare ligger ett ord: Karisma (Allure på engelsk). Når man skal utvikle biler for fremtiden kreves lidenskap og visjoner. Akkurat som i kunsten mener vi det handler om å brenne for det man gjør, og så gjøre det med selvtillit og gjennomføringskraft. Tørre å tenke tanker som ikke er tenkt før. Ta det Peugeot alltid har vært kjent og står for, men på nye måter – for å utvikle morgendagens kjøreopplevelser. For ingenting er overlatt til tilfeldighetene, og hver minste detalj er gjennomtenkt.
 

 
 
ELEKTRISK

 KARISMA


I Peugeot gir vi alt vi lager, det lille ekstra. Og det lille ekstra heter karisma. Nå skal vi gjøre et allerede førsteklasses modellutvalg til et helelektrisk modellutvalg.

I fremtidsvisjonen vår vektlegger vi teknologi, men alltid med tanke på menneskene som skal bruke den.

Alt dreier seg om å gjøre verden til et bedre sted.

 

 

 
 
ELEKTRISK
KARISMA

I Peugeot gir vi alt vi lager, det lille ekstra. Og det lille ekstra heter karisma. Det fører oss fra triumf til triumf, og nå skal vi gjøre et allerede førsteklasses modellutvalg til et helelektrisk modellutvalg. I fremtidsvisjonen vår vektlegger vi teknologi, men alltid med tanke på menneskene som skal bruke den. Alt dreier seg om å gjøre verden til et bedre sted.
 

LINDA JACKSON,

CEO.

"Den viktigste bestanddelen i vår fremtidsvisjon for Peugeot er elektrisitet."
    "Den viktigste bestanddelen i vår 
     fremtidsvisjon for Peugeot
     er elektrisitet."

LINDA JACKSON,

CEO.

 
 
VÅRE

 TRE VERDIER 


En reise handler ikke bare om hvor du skal. Hva du tar med deg, er også viktig. Uansett hvor vi i Peugeot skal, har vi med oss tre verdier.

 

 

 
 
VÅRE
TRE VERDIER

En reise handler ikke bare om hvor du skal. Hva du tar med deg, er også viktig. Uansett hvor vi i Peugeot skal, har vi med oss tre verdier.
 

UTSTRÅLING

Peugeots løveinspirerte design er kjent for sine skarpe og dynamiske linjer, med karismaens mystikk og tiltrekningskraft.

 

“Dynamiske linjer og et atletisk utseende staker ut kursen for den nye generasjonen elbiler.”

Matthias Hossan, DESIGN DIRECTOR

KJØREGLEDE

Tenk deg at bilen blir som en forlengelse av kroppen din. Bevegelsesbasert styring er et langt sprang forover for Peugeot og gir den smidigste brukeropplevelsen noensinne.  

 

“Alle biler fra Peugeot gir en instinktiv kjøreglede som setter følelsene i sving.” 

Jérôme Micheron, PRODUCT DIRECTOR

KVALITET

Ideer har liten verdi hvis det tekniske ikke holder mål. Derfor er alt vi gjør, gjennomsyret av kvalitet. Det gir deg full trygghet bak rattet.

 

“Vi gir deg ny teknologi, ny design og nye opplevelser samtidig som vi er tro mot det som har vært merkets verdier i 200 år.”

Linda Jackson, CEO.

 
 
LIDENSKAP 
 OG MENNESKER I FOKUS
 
LIDENSKAP
OG MENNESKER I FOKUS

PEUGEOT – SIDEN 1810

Fra Peugeots ikoniske pepperkvern til vår nye Peugeot 408 – det er alltid noe eget ved produktene våre. I mer enn 200 år har ønsket om å skape tiltrekkende design vært vår ledestjerne.
EN INTUITIV KJØPSOPPLEVELSE OG EN FØLELSE AV TRYGGHET

Enten du kommer til en forhandler eller utforsker på nett, gir Peugeot deg inspirasjon til å ta gode valg. Et merke du kan stole på, og som strekker seg ekstra langt for deg.

 

 
 
BÆREKRAFT I DAG
 OG FOR FREMTIDIGE GENERASJONER
 
 
BÆREKRAFT I DAG
OG FOR FREMTIDIGE GENERASJONER
Peugeot tar sikte på å bli karbonnøytralt innen 2038, men gjør stadig forbedringer med tanke på klimaet i alle faser av bilkonstruksjonen. Vårt europeiske modellutvalg vil være helelektrisk innen utgangen av 2023, og innen 2025 skal vi ha lansert fem nye elbiler. 
 
 
FREMTIDEN
 ER ELEKTRISK
 
 
FREMTIDEN
ER ELEKTRISK

KONSEPTBILER FRA PEUGEOT

Peugeots nye konseptbil Peugeot Inception er utstyrt med banebrytende teknologi som gir nye muligheter i fremtidens Peugeot-modeller.
INNOVASJON OG TEKNOLOGI
Det ligger i vår natur å tøye grensene og fremme innovasjon som gjør kjøreopplevelsen enda bedre. 
KOMMENDE ELEKTRISKE MODELLER
Verden er i endring, og Peugeot er med. I spissen står konseptbilen Peugeot Inception, som representerer en ny generasjon elbiler som kommer på veiene fra 2025.